10:06 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اسپیکر هوشمند

استراتژی جدید فیس‌بوک در احیای نام و آوازه خود
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک مدت‌هاست که بر روی ارائه یک نمایشگر هوشمند بر روی محصولاتی نظیر اسپیکر هوشمند اکودات آمازون کار می‌کند و حالا به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک قصد دارد این نمایشگر هوشمند اختصاصی را معرفی کند.
گوگل هوم مینی، پرفروش‌ترین اسپیکر هوشمند جهان شد
پایگاه خبری راد: گوگل هوم مینی، پرفروش‌ترین اسپیکر هوشمند جهان در سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی معرفی شده است.
استقبال بی‌نظیر از اسپیکرهای هوشمند
پایگاه خبری راد: تحلیلگران برآورد کرده‌اند که بالغ بر نیمی از جمعیت آمریکا تا سال آینده ۲۰۱۹ میلادی از اسپیکرهای هوشمند استفاده خواهند کرد.
اسپیکر هوشمند مودم اینترنت می‌شود
پایگاه خبری راد: هواوی در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از محصول جدید خود که ترکیبی از مودم ۴G، روتر وای فای خانگی و یک اسپیکر هوشمند است، رونمایی کرد.
اسپیکر هوشمند آنتن‌دهی وای‌فای شما را تقویت می‌کند
پایگاه خبری راد: به‌تازگی شرکت ‌Net Gear با همکاری هارمن کاردن از یک اسپیکر هوشمند جدید رونمایی کرده‌اند که پوشش‌دهی و آنتن‌دهی مودم اینترنت وای‌فای کاربران را تقویت می‌کند.
اسپیکرهای هوشمند ال جی نیز در راه است
پایگاه خبری راد: شرکت ال جی قصد دارد تا پیش از پایان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، از دو اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار صوتی گوگل اسیستنت رونمایی کند.
اسپیکرهای هوشمند چه قابلیت‌هایی دارند؟
پایگاه خبری راد: از آنجا که اسپیکرهای هوشمند علی‌رغم نامشان، کارهای بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهند، این گزارش به معرفی مختصری از اسپیکرهای هوشمند و بزرگترین تولیدکنندگان آنها می پردازد.
گوگل هم‌چنان حرف اول را می‌زند
پایگاه خبری راد: تازه ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که باز هم اسپیکرهای هوشمند گوگل از رقیب همیشگی خود یعنی آمازون سبقت گرفته است.
ساعت هوشمند "گوگل" مربی بدنسازی‌تان می‌شود
پایگاه خبری راد: گوگل در پی ساخت یک ساعت هوشمند است که با دادن برنامه تمرینی و غذایی مناسب، نقش مربی تناسب اندام شما را ایفا کند.
دلایلی که طراحی اسپیکر گلکسی هوم منتقدان را جذب نکرد
پایگاه خبری راد: بسیاری از منتقدان فعال در حوزه تکنولوژی از شکل و ظاهر اسپیکر هوشمند سامسونگ انتقاد کرده و می‌گویند گلکسی هوم اصلا شباهتی به یک اسپیکر هوشمند ندارد.
همکاری سامسونگ با اسپاتیفای برای تجربه لذت‌بخش موسیقی
پایگاه خبری راد: سامسونگ و اسپاتیفای با همکاری یکدیگر می خواهند تجربه لذت بخش و بی وقفه گوش دادن به موسیقی را برای کاربران محصولات سامسونگ فراهم بیاورند.
اسپیکرهای هوشمند جدید در راهند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اسپیکر هوشمند سامسونگ تحت عنوان مگبی (Magbee) در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
پیش‌بینی رشد خیره‌کننده اسپیکرهای هوشمند
پایگاه خبری راد: موسسه تحقیقاتی کانالیز برآورد کرده است که فروش و عرضه اسپیکرهای هوشمند تا پایان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.
کاهش مصرف برق دستیار صوتی الکسای آمازون
پایگاه خبری راد: یک شرکت فعال در حوزه تامین تراشه مدعی شده است درصورت همکاری با آمازون می‌تواند مصرف برق دستیار صوتی الکسای آمازون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
پشتیبانی اسپیکرهای هوشمند گوگل از زبان اسپانیایی
پایگاه خبری راد: دستیار صوتی و اسپیکرهای هوشمند گوگل از امروز به زبان اسپانیایی نیز مجهز شد.